Сторінка практичного психолога
Вітаю !
Я , Лісовська Тетяна Адамівна, - практичний психолог КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Мішково-Погорілівської сільської ради.
Освіта
- Закінчила у 2008 році Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського за спеціальністю "Дошкільне виховання" та здобула кваліфікацію викладача педагогіки та психології (дошкільної)
- У 2011 р. в Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського на підставі прилюдного захисту дисертації отримала науковий ступінь кандидата педагогічних наук із спеціальності "Дошкільна педагогіка"
Досягнення
Авторка понад 100 наукових публікацій; статті, опубліковані у наукометричних базах Scopus та Web of Science; навчально-методичні посібники (5); монографії (5); методичні рекомендації до практичних занять з освітніх компонентів (4); 6 авторських свідоцтв.
Мета:
Надати якісний та всебічний психологічний супровід дітям з особливими освітніми потребами.
Моя робота спрямована на:
Своєчасну психодіагностику та комплексна оцінка рівня розвитку дитини для точного визначення її потреб.
Формування сприятливого середовища для гармонійного розвитку, успішного навчання та ефективної соціальної інтеграції.
Надання професійної підтримки, консультацій та рекомендацій батькам та педагогам, які беруть участь у процесі інклюзивного навчання.
Ключові Напрямки Роботи:
- Надання практичних рекомендацій педагогічному колективу та команді супроводу дитини.
- Прорахунок інтелекту за методиками: CASD, Leiter-3, Conners-3, WISC-4, PEP-3
- Розробка та супровід виконання індивідуальної програми розвитку (ІПР) у тісній співпраці з педагогами та асистентами вчителів/вихователів закладів освіти.
- Індивідуальні та групові консультації для батьків з питань розвитку та виховання.
- Проведення поглибленої психолого-педагогічної оцінки розвитку.
Методи та Форми Роботи:
- Індивідуальні корекційно-розвиткові заняття та робота у малих групах.
- Використання терапевтичних технік: казкотерапія, арт-техніки, емоційні та розвивальні ігри.
- Цілеспрямована робота над розвитком когнітивних процесів (увага, пам'ять, мислення) та емоційної сфери (самооцінка, регуляція емоцій).
Партнерство з батьками педагогами, та асистентами вчителів/вихователів закладів освіти:
Організація та проведення навчальних заходів (тренінгів, семінарів, майстер-класів) для підвищення психологічної компетентності.
Індивідуальне консультування та психологічна просвіта.
Профілактика професійного та емоційного вигорання для батьків та педагогів.
Активна участь у роботі команди психолого-педагогічного супроводу.

